Dyson op social media
Dyson is onder andere actief op Facebook, Twitter, Pinterest en YouTube. Via deze kanalen blijf je op de hoogte van de nieuwste, innovatieve technologieën waar Dyson gebruik van maakt. Je ziet eveneens welke nieuwe stofzuigers of ventilatoren op de markt gebracht worden en je leest handige tips en adviezen. Op Facebook word je bericht over zaken als komende acties, aanbiedingen of een kortingscode, waarmee je korting kunt krijgen op een bepaalde artikelgroep of op diverse accessoires.
Tot vijf jaar garantie
Afhankelijk van het producttype dat je bestelt, krijg je twee of vijf jaar garantie. Je bent er dus van verzekerd dat je bij juist gebruik van het apparaat meerdere jaren plezier kunt hebben van het product. Voor sledestofzuigers, handendrogers en verlichting geldt een garantietermijn van vijf jaar. De termijn van twee jaar is van kracht op haarverzorgingsartikelen, snoerloze stofzuigers en luchtbehandelingsapparatuur. Mocht er binnen de garantietermijn een probleem zijn met de machine, dan wordt deze kosteloos gerepareerd of zo nodig vervangen door een ander exemplaar.
Een eigen Dysonaccount
Als nieuwe klant van Dyson.be kun je eenvoudig een persoonlijk account aanmaken. Zo’n account biedt meerdere voordelen. Zo ontvang je als geregistreerde klant korting, exclusieve deals, aanbiedingen of zelfs een kortingscode waar alleen mensen met een account van kunnen profiteren. Ook kun je met een account eenvoudig je bestelling volgen en heb je alle informatie over jouw bestelling overzichtelijk op één plaats.
Voordelen van apparaatregistratie
Wanneer je een stofzuiger of handendroger hebt gekocht, dan kun je deze op de site van Dyson registreren. Met machineregistratie verschaf je jezelf toegang tot advies van deskundig personeel. Ook kun je rekenen op snelle opvolging en service bij vragen of problemen en kunnen eventuele reparaties worden ingepland. Een ander voordeel is dat je exclusieve kortingen of een kortingscode ontvangt met een geregistreerd Dyson-product en dat je de gratis garantie op deze manier veiligstelt.
Deskundige klantenservice
De klantenservice van Dyson staat voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden over hun apparaten en services. Je kunt gebruikmaken van de live chatfunctie op de website of je kan een e-mail sturen met daarin jouw vraag of opmerking. Van maandag tot en met vrijdag kun je je tussen 08:00 uur en 20:00 uur tot de telefonische klantenservice wenden. Op zaterdagen zijn de medewerkers van 09:00 uur tot 14:00 uur telefonisch bereikbaar. Het servicenummer van de professionele helpdesk is geheel kosteloos.